Департамент інфраструктури Харківської міськради уклав дві угоди з ПАТ «Південспецбуд» щодо ремонту трамвайних переїздів загальною вартістю 17,54 млн. грн.
Про це пише “Харківський антикорупційний центр” з посиланням на сайт “Прозорро”.
Так, вартість реконструкції трамвайного переїзду вул. Героїв Праці – вул. Гвардійців-Широнінців буде коштувати 9,588 млн. грн., а реконструкція трамвайного переїзду просп. Тракторобудівників – вул. Валентинівська – 7,956 млн. грн.
Субпідрядником планується КП «Міськелектротранссервіс».
Рейки трамвайні Т-62 планують купувати по 51 тис. грн. за 1 т. без ПДВ. Для порівняння КП «Київпастранс» купує такі рейки по 43 тис. грн. без ПДВ.
Поліуретановий заповнювач Icosit 340/45 планують купувати по 1145 грн./кг, плити RSS-BDO-400 по 157,79 тис. грн. за шт.
Головним акціонером компанії вказане словенське ДП «СI КАПIТАЛ IНВЕСТ» ТОВ «БОНАММ». Крім того, акционерами є Сергій Мєрний, Юрій Скляр, Дмитро Кошман, Олег Чігрінов, Микола Шевякін. Більшість людей з оточення Олександра Кагановського – зятя покійного політика Євгена Кушнарьова.
Крім того, зараз, за даними сайту “Наші Гроші” Чігрінов є бізнес-партнером міністра МВС Арсена Авакова у трьох закордонних фірмах.
Цікаве інше. Однаковий номер телефону 380577021987 та однакову адресу на Джанкойській з «Південспецбуд» має «Південспецбуд Інженерінг» Наума Водовозова – батька віце-мера Харкова Євгенія Водовозова, який курує Департамент інфраструктури.
За останні роки, в харкові набрав популярності вислів “трамвайний дріфт”, який характеризує регулярні аварії електротранспорту. аварії відбуваються к на старих ділянках, так й вже на відремонтованих переїздах.