У Кернеса назвали нові терміни вводу системи «E-ticket»


Систему електронного квитка «E-ticket» у наземному міському електротранспорті і метрополітені планують запустити з 1 листопада.

Про це сьогодні, 31 серпня, повідомив журналістам директор Департаменту інфраструктури Сергій Дульфан, пише прес-служба мерії.

За його словами, затримка із запуском системи «E-ticket» була викликана змінами в законодавстві, зокрема, в порядку видачі пільгових проїзних карток, який був покладений на органи соціального захисту населення, квотуванням кількості пільгових поїздок, а також висновком з ужитку дрібних купюр. Тому виникла необхідність внести зміни до технічних вимог для терміналів оплати та валідаторів.

«Ще один фактор обумовлений тим, що були введені нові вимоги в метрополітені, згідно з якими необхідно ввести подвійний контроль за транзакціями. З огляду на, що ми маємо справу з бюджетними коштами, порядок їх використання передбачає наявність контролю. Тобто для роботи кожного терміналу і валідатора в підземному транспорті з’явилася необхідність встановлення двох ліній зв’язку – одна з них буде обслуговувати блок, встановлений в метрополітені для здійснення контролю за транзакціями, а друга лінія направлятиметься на сервер інвестора, де відбувається обробка транзакцій для розрахунку з перевізниками», – зазначив Сергій Дульфан.

За його словами, на сьогоднішній день необхідні мережі прокладені на 10 станціях метро, ​​на інших роботи тривають. Крім того, новими валідаторами обладнали вже 10 станцій підземки, 71 термінал встановлено в вестибюлях метро, ​​ще 20 – в переходах. Щоб уникнути збоїв в період переходу на систему електронного квитка, в підземці працюватимуть одночасно нові і старі термінали поповнення.

«На першому етапі ми оснащуємо два термінали для пропуску за новими картами – вони у нас сьогодні завантажені під платні поїздки. У міру видачі пільгових карт збільшуватиметься частка валідаторів під нові картки і зменшуватиметься під старі», – підкреслив Сергій Дульфан.

Зазначимо, що для поповнення карток для проїзду в наземному міському електротранспорті по місту вже встановлено 166 терміналів. Всього планується встановити до 200 терміналів для наземного транспорту і ще 200 – для підземного. За словами Сергія Дульфана, сьогодні до 45% поїздок в наземному міському електротранспорті оплачується електронними картками.

Повністю завершити всі роботи з переоснащення програмного забезпечення і запустити систему єдиного електронного квитка планують до 1 листопада. При цьому з 20 вересня почнеться видача пільгових проїзних карток для школярів, з 1 жовтня їх почнуть видавати студентам, а з 1 листопада – всім іншим пасажирам пільгових категорій.

Варто відзначити, що систему «E-ticket» планували запустити ще з 1 листопада 2017 року. Потім перенесли на 1 лютого 2018 року. Зараз назвали вже нову дату.

Дана система працює у наземному електротранспорті, але не користується популярністю серед населення, більшість якого продовжують купувати одноразові квитки.

Нагадаємо, що інвестором проекту єдиного електронного квитка у Харкові є ТОВ “Фінансова компанія “Платіжний центр”. Загальна вартість проекту – 185,5 млн грн. У свою чергу “Платіжний центр” отримує винагороду у розмірі 6,5% від загальної суми платежів за проїзд (від кожної поїздки 6,5% вартості).

У 2016 році “Харківський антикорупційний центр” повідомляв, що електронний транспортний квиток буде впроваджувати фірма, опосередкованим вигодонабувачем якої є безпосередньо Геннадій Кернес. Донедавна 50% “Платіжного центру” належали ТОВ “Компанія з управління активами “Фінекс-Капітал”, від якої в 2015 році мер Харкова отримав 11,09 млн грн дивідендів, а у 2016 році – 10,83 млн грн.

Зараз власниками “Платіжного центру” є Володимир Стариченко (керівник фірми майже з самого заснування – з лютого 2012 року), Василь Павленко (Черкаська область), а частину “Фінекс-Капітал” переписали на Ігоря Скрипника (Київ), Наталію Рязанову (Київ), Катерину Бобер (Київська область), Віталія Білиха (Дніпропетровська область) та Катерину Авраменко (Дніпропетровська область).

Поділитися:
Адміністрація сайту може не поділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст матеріалів не несе.
Використання будь-яких матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт www.groshi.kh.ua © 2017