Реформа Укрзалізниці: від яких активів відмовиться компанія


Керівництво “Укрзалізниці” готовить перелік непрофільних активів, які будуть продані в рамках масштабної приватизації.

Про це у інтерв’ю виданню “Новое время” повідомив голова правління “Укрзалізниці” Євген Кравцов.

“У нас є лікарні, цех з виробництва металопластикових вікон та інші речі, від яких треба позбутися. Продати на максимально вигідних для компанії умовах і направити ці кошти в основний вид діяльності”, – заявив Кравцов.

Про те, компанія, за його словами, хоче залишити деякі прибуткові активи. Наприклад, елеватори.

“Але якщо говорити про елеваторі, який працює в рамках нашого контейнерного оператора Лиски в районі Одеси, то це спеціалізований елеватор по стафіровки зерна в контейнери. Це дуже витребувана послуга для високоцінних сортів зерна, яке відправляють не традиційним навалочним способом, а в контейнерах. Кілька років тому було прийнято рішення інвестувати в такий елеватор, щоб отримати додаткову вартість плюс поліпшити якість послуги саме залізничного перевезення в контейнерах для клієнтів”, – заявив Кравцов.

Щодо ремонтних потужностей, то залишати у компанії планують не все.

“У процесі реструктуризації УЗ ми плануємо виділення важких ремонтів, які не пов’язані з поточною діяльністю і змістом парку, в окремий підрозділ. Надалі буде створено окрему юридичну особу. І тут вже буде питання до акціонера, як більш ефективно ним розпорядитися. Може бути три стратегії. Все залишити державі, повністю приватизувати або продати частину, залишивши Укрзалізниці потужності по ремонту нашого парку. Для нас важливо виділити окремий суб’єкт, показати його фінансовий результат, його інвестиційну привабливість. А Кабінет міністрів вже повинен буде приймати рішення. Але в процесі приватизації повинні бути дуже чітко прописані інвестиційні зобов’язання.

Адже якщо говорити про локомотиворемонтних заводах, то все, що в минулому були приватизовані, сьогодні або вже збанкрутували і перестали існувати, або знаходяться, м’яко кажучи, на межі виживання. Це той же полтавський, івано-франківський локомотиворемонтні заводи. А наші три заводи – працюють: львівський, запорізький і дніпропетровський.

Те ж саме і в вагоноремонті. Три наших великих вагоноремонтних заводу – стрийський, панютинський і дарницький працюють”, – відмітив Кравцов.

Раніше директор компанії «Укрзалізниця» Євген Кравцов заявив про те, що планують провести заміну стаканів у пасажирських вагонах.

Поділитися:
Адміністрація сайту може не поділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст матеріалів не несе.
Використання будь-яких матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт www.groshi.kh.ua © 2017